Faceți căutări pe acest blog

Mancare de fasole verde cu carne tocata si mei

Ce feluri de macare se pot face cu mei ? Daca doriti sa adaugati in alimentatia zilnica meiul este bine sa stiti ca se pot face zeci de feluri de mancaruri cu acest super aliment.

 E satios, nu contine gluten si se poate prepara si sarat si dulce.



Mei cu fasole verde pastai si carne

Reteta de azi e foarte usoara.

Aveti nevoie de  urmatoarele ingrediente: carne de porc tocata 1 kg, 1 borcan fasole verde la conserva, 200 grame mei, 3 catei de usturoi , boia de ardei iute, sare. Totul de prepara in maxim jumatate de ora.

Cum se prepara?

Intr-o tigaie se pune carnea tocata la calit cu 3 lingurite de apa. Totul va fierbe in suc propriu deci va fi foarte gustos. Separat se pun 3 cani de apa intr-o oala la fiert.

Cand apa clocoteste se pune 1 lingurita de sare si meiul spalat in prealabil. Se amesteca din separat carnea si meiul din cand in cand sa nu se lipeasca de fundul vasului.

mancaruri rapide simple si usoare
Carne de porc cu mei si fasole verde
 Cand a fiert carnea de porc se adauga fasolea pastai din conserva si se mai lasa 5 minute sa fiarba impreuna cu carnea.

La servire se pune in farfurie intr-o parte meiul fiert iar in cealalta mincare de carne cu fasolea verde.

Se curata usturoiul si se taie cubulete mici. Se presara usturoiul peste mei si se condimenteaza cu 1 varf de ardei iute.

Atentie nu puneti mult din boia de ardei pentru ca poate deveni mancarea foarte iute.

Aceasta mancare e foarte satioasa si buna. Pentru ca nu contine deloc gluten aceasta mancare e indicata celor care au intoleranta la gluten, boala celiaca sau cei care tin dieta si  vor sa manance mancruri care nu ingrasa :). Poti cumpara online mei direct de aici

Pofta buna!

Cele mai citite retete

Cauta pe blog