Faceți căutări pe acest blog

Mancare din carne de vita tocata cu mei si ghimbir

 Ce retete bune se pot gati cu mei? Cum gatesti meiul? Pentru persoanele care vor sa mananca o mancare delicioasa care nu contine gluten si nu ingrasa deloc recomand reteta de azi. E vorba de o portie de carne de vita tocata servita alaturi de mei fiert condimentat cu ghimbir.



Ingrediente necesare:
- 1 kg carne de vita tocata
Mancare din mei si vita
- 2 linguri ulei de floarea soarelui
- 200 grame mei
- 4-5 felii de ghimbir
- condiment: marar uscat

Modul de preparare:  Intr-o tigaie se pune uleiul la incins. Cand e fierbinte uleiul (doar 2 lingurite) se adauga carnea tocata si se amesteca cu lingura de lemn. Se lasa sa fiarba toata compozitia in suc propriu. Separat intr-o oala se pun 3 cani de apa la fiert.

Cand apa clocoteste se pune 1 pic de sare si se adauga meiul spalat in prealabil sub 1 jet de apa.

Semintele de mei sunt foarte mici dar odata fierte isi tripleaza volumul. Mancarea de mei e recomandata persoanelor care au intoleranta la gluten, boala celiaca, pentru persoanele care tin dieta si nu doresc sa consume fainoase sau orez. Inlocuieste cu succes portia de orez alb.
Reteta delicioasa cu mei si carne de vita

Carnea tocata se amesteca din cand in cand pana apa se evapora. Se serveste in bol pe de-o parte se pune o portie de mei si o portie de carne de vita.

Peste mei se pune un strop  de ulei, cateva feliute de ghimbir si marar.
O astfel de portie de mancare e foarte satioasa, se prepara repede max 30 de minute si e ideala pentru masa de pranz sau cina.

Mei se poate cumpara de aici online sau in toate magazinele naturiste bio din tara. De obicei pretul unei pungi de 200 grame este de 5 lei.
Pofta buna.

Cele mai citite retete

Cauta pe blog