Faceți căutări pe acest blog

Chiftelute de malai

Ce poti face din faina de malai? Idei de retete altfel.
Azi mi-am propus sa incerc o reteta mai diferita. Descoperisem pe un blog cu retete culinare o reteta pentru niste chifelute care se fac din faina de malai.
Curiozitatea m-a impins sa cumpar ingredientele si sa incerc reteta, sa gustam ceva nou si mai altfel.
Reteta e simpla, se face foarte usor, rapid fara multe batai de cap. Ingredientele necesare sunt:
- un ou
- 1 lingurita de bicarbonat
- iaurt de baut simplu (am pus in jur de 200 gr dintr-o cutie de 400 grame)
- 12 linguri de faina de malai
Modul de preparare:

Pui o tigaie pe foc mic cu putin ulei. Intr-un vas mai mare pui oul si bicarbonatul pe care le amesteci bine. Adaugi iaurtul si amesteci in continuare. Apoi pui faina de malai si cu o furculita amesteci tot continutul pana se incorporeaza bine.

poza cu chiftelute din malai reteta si imagine cum arata gata facuteIei o lingura mare cu care pui in uleiul deja fierbinte din compozitia preparata. Pentru ca uleiul e fierbinte trebuie sa ramai langa tigaie sa nu se arda chiftelele. Cu o spatula de lemn intorci chiftele care s-au prajit pe o parte. Dupa ce sunt gata se scot din ulei si se lasa sa se raceasca.
Idei de servire:
De data asta le-am gustat cu sare si iaurt si carne de pui prajit, insa citisem ca le poti combina cu branza rasa, urda, telemea.
Daca ai pofta de ceva dulce chiftelele le poti incerca cu dulceata de casa.

Chiftelele sunt foarte satioase deci nu recomand sa mancati mai mult de 2-3 bucati la o masa.
Ca aspect seamana cu snitele din carne. Gustul e aparte si se recomanda sa le incerci mai ales cand ai pofta de rontait :)
Pofta buna.

sursa de inspiratie pentru reteta am gasit-o pe acest blog
Acum pot spune ca am incercat aceasta reteta. Desigur nu mi-au iesit clatite ci mai bine zis chiftelute din malai.

Niciun comentariu:

Cele mai citite retete

Cauta pe blog