Faceți căutări pe acest blog

Rulada din mei cu spanac si branza

Ce se poate face din spanac? Dar din mei? O reteta interesanta si foarte buna ar fi reteta zilei de azi. Am denumit aceasta mancare - rulada cu mei, spanac si branza de burduf.

Aveti nevoie de urmatoarele:
- 200 grame mei
- 200 grame spanac

- 3 catei de usturoi
- 1 morcov mic, cateva felii de pastarnac
- 100 grame branza de burduf
- condimente: sare, leustean, marar
- 1 celofan in care se ruleaza rulada
- 1 lingura ulei de masline

Modul de preparare este in felul urmator:

- Intr-un vas se pun 2 cani de apa la fiert cu putina sare. Cand apa clocoteste se adauga semintele de mei spalate in prealabil si se fierb pana absoarbe toata apa. Se pune mai putina apa decat de obicei pentru a se putea rula meiul mai usor

- Separat intr- tigaie se pune 1 lingura de ulei de masline la incins. Se curata si se toaca usturoiul marunt. Se prajeste usturoiul in ulei 2 minute.

Morcovul si pastarnacul se curata si se taie feliute subtiri. Se caleste totul 5 minute. Frunzele de spanac se spala bine cu apa, se storc si se taie marunt. Se adauga spanacul tocat peste legume si se lasa 2 minute sa se caleasca. Se toarna putina apa peste spanac si se lasa sa fiarba inca 5 minute.

Cand totul a fiert se lasa meiul sa se raceasca putin, iar zeama de pe spanac se scurge. Pe un celofan se pune meiul cu o lingura si i se da forma dreptunghiulara.

Peste mei se adauga spanacul calit cu
usturoi. Branza se rupe bucati mici se se presara peste spanac.
Totul se ruleaza si se lasa la racit 2-3 ore.

Inainte de servire se desface celofanul si cu un cutit se taie felii mai mari. Pentru ca rulada nu contine faina e posibil sa se rupa deci atentie cum se pune pe farfurie.
 

Pofta buna!
Aceasta mancare intra in categoria retetelor fara gluten ideala in diete, in meniul persoanelor care sufera de boala celiaca sau intoleranta la gluten.

Niciun comentariu:

Cele mai citite retete

Cauta pe blog